השם של העסק שלך הוא הדבר החשוב ביותר בעסק. שם של חברה או מותג נבנה במשך שנים ויכול לקרוס תוך שניות במידה ולא מנהלים את המוניטין כנדרש ברשת או בכלל. המוניטין של עסק מתבסס על הלקוחות וחוות הדעת שלהם על החברה או העסק שלך. מה שיכול להכריע את הכף בחוות הדעת זה לרוב השירות שהלקוח מקבל או טיב המוצר שמכרת לו. לקוח מרוצה, שווה יותר מכל אמצעי שיווק או כל פרסום בכל דרך. הרי חוות דעת חיובית יכולה לגרום לעלייה מטאורית בהכנסות בטווח זמן קצר. על כך מתבססים אתרים גדולים כמו יאלפ (אתר ביקורות בינלאומי), גוגל ריביוז (חוות דעת על עסקים ישירות במנוע החיפוש של גוגל), וכן אתרי מכירות עם ביקורות על מוצרים כגון איביי או אמזון. הלקוחות קוראים ביקורות וחוות דעת לפני רכישה וזה קריטריון חשוב עבור כל בעל עסק באינטרנט כיום.

השגת חוות דעת חיובית עבור ניהול מוניטין ברשת

כשלב ראשון בניהול המותג באינטרנט, נבדוק את המצב הנוכחי של חוות הדעת והביקורות על המוצר או השירות שלך. לפני תחילת פעילות ORM באינטרנט (ONLINE REPUTATION MANAGEMENTׁׁׁ), נצטרך לוודא עד כמה המצב הקיים טוב או לא טוב. לרוב, הלקוחות שלנו בתחום בניית המוניטין באינטרנט מגיעים אלינו כשהמוניטין הרוס וצריך לשקם אותו. ישנן לקוחות שמבינים את עניין המוניטין מלכתחילה ואנו מלווים אותם מבניית הפעילות השיווקית באינטרנט, כך שאנו בונים את המוניטין מאפס ומנהלים אותו לאורך כל פעילות השיווק הדיגיטלי של החברה שלהם. ניהול מוניטין כמו בניית מוניטין הינם מהלכים שלוקחים זמן, אך משתלמים מאוד לטווח הארוך.

מומלץ לכל עסק לבדוק את מצב המוניטין שלו ברשת, על מנת לוודא שהינו נותן שירות טוב לקהל ושיש ללקוחות לאן לפנות בעת בעיה או שאלה. לעיתים, הפתרון לניהול מוניטין יעיל, הוא לתת מענה ללקוח תוך זמן קצר ולטפל בכל פניה. ככל שהלקוח יענה בזמן מהיר ויקבל שירות טוב, כך המוניטין של החברה יתוחזק בצורה טובה והלקוח ימליץ הלאה על החברה ועל שירותיה ומוצריה לחברים ולמשפחה, וכן ישתף בערוצי המדיה החברתית את חוויותיו על החברה.

הצעת מחיר עבור ניהול מוניטין

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

גלילה למעלה