ניהול מוניטין באינטרנט הוא פעילות לניטור וטיפול בתוצאות החיפוש האורגניות על מנת להציג באופן חיובי עסק או אדם ברשת. לרוב מדובר באישיות מוכרת, בכירים במשק, אנשי עסקים, פוליטיקאים וידוענים. כאשר נפגע מוניטין ברשת או שמו של אדם הוכתם, לאחר שלמשל נקשרה לשם העסק או האדם פרשיה מביכה, צריך לדחוק את תוצאות החיפוש השליליות ולייצר תוצאות חיפוש חדשות חיוביות או ניטרליות, המבוססות על האמת, אך מציגות רק את הפן החיובי עד כמה שניתן.
קידום אתרים וניהול מוניטין
הקשר בין ניהול מוניטין לקידום אתרים הוא טבעי, מכיוון שכדי לדחות תוצאות חיפוש אורגניות יש להשתמש בטכניקות SEO (קידום אתרים אורגני, או “אופטימיזציה של מנועי החיפוש” בתרגום מילולי). הדרך לשיקום מוניטין שנפגע ברשת עוברת דרך בניית אסטרטגיית קידום אורגני, הקמת מערך קישורים חכם, ניהול רשתות חברתיות וטיפול בתגובות וחוות דעת באינטרנט.
כדי להגיע לתוצאות בזמן קצר, מומלץ לשכור חברת ניהול מוניטין המתמחה בעלת ידע רב בקידום אורגני. אונו דיגיטל מתמחה בניהול מוניטין של אנשי עסקים בכירים וסייעה למניעת תקריות בינלאומיות באמצעות שיקום מוניטין דיגיטלי ברשת האינטרנט. הידע שצברנו בשווקים הבינלאומיים מאפשר לנו להגיע לתוצאות תוך זמן קצר, ולהציג את השם שלך או של העסק שלך באור חיובי באינטרנט.
איך ניהול מוניטין באינטרנט יכול לעזור לי?
אם כשאתה מחפש את השם שלך באינטרנט או את שם העסק שלך בגוגל, ומופיעות תוצאות לא מחמיאות בלשון המעטה, אתה צריך ניהול מוניטין! מה זה אומר? בעצם, הפעילות שנדרשת בפועל היא להעלים את תוצאות החיפוש האורגניות שמכפישות את שמך או שם העסק שלך. הדרך לעשות זאת היא לדחוק את השלילי ולהוסיף תוצאות חיוביות באמצעות הקמת נכסים דיגיטליים רבי עוצמה, שיתעלו על הפרסומים האחרים בשרת הקשורים בשמך או בשם החברה שלך.
כשמדובר בשוק הבינלאומי, צריך להקפיד לבדוק את התחום בו עוסקים, מפני שישנם תחומים (כדוגמת מסחר בשוק ההון) שהמתחרים שם מכפישים אחד את השני על בסיס יומי, ויש לנקוט בטקטיקות ניהול מוניטין שלא “יעירו את המתים” ויחזירו את תוצאות החיפוש השליליות תוך זמן קצר לראש תוצאות החיפוש.
הרעיון מאחורי ניהול מוניטין חכם הוא להבין את התחום אליו ניגשים ולחקור לעומק את התעשייה בה אותו עסק או אישיות מתנהלים. אחרי הבנה של תחום העיסוק, נבנה אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית מקיפה לניהול המוניטין שתעלים אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש, תציג אזכורים חיוביים ובמקביל תצליח להגדיל את ההכנסות של הלקוח.