יש הבדל עצום בין קידום אתרים אורגני בגוגל ישראל לעומת גוגל במקומות אחרים בעולם. הסיבה נעוצה קודם כל בנפחי החיפוש ובתדירות העדכון של אלגוריתם מנוע החיפוש. הבדל משמעותי נוסף הוא נפח החיפוש בתחום מסוים. בעוד בישראל כמות האוכלוסייה קטנה יחסית, במקומות רבים בעולם, בכל עיר יש כמות תושבים של כמה מליונים, שמחפשים מוצר או שירות. התחרות היא גם כן בהתאם, אין לשכוח זאת. כך שגם אם יש יותר חיפושים ויותר אנשים שמחפשים דבר-מה יש לזכור שגם התחרות על אותן מילות מפתח לרוב תהיה לא פשוטה. היתרון הגדול של קידום אתר אורגני בעולם על פני קידום בישראל הוא שעל ביטויי לונג טייל (“זנב ארוך”) יש דרישה ותחרות יוצאת מגדרה. אם לא די בכך, כמות חברות ה-SEO הגלובליות גדלות מידי יום, ויש המון מקדמי אתרים מוכשרים שמשכללים את הטכניקות שלהם מול המתחרים. בנוסף, ישנם את מקדמי הכובע השחור, בלאק-האט, שיעשו הכל (כמעט) על מנת להערים על מנוע החיפוש ולהסיט את התנועה אל האתרים של הלקוחות שלהם. זה מתחיל בבוטים, רובוטים אוטומטיים שנבנים במיוחד על מנת להקליק על מודעות ממומנות, ועד מנגנוני קלוקינג חכמים ומתוחכמים שיודעים לעשות מניפולציות על מנועי החיפוש.

מקדם אתרים רציני בשוק הבינלאומי
הניסיון מלמד אותנו שקידום אתרים בשוק הגלובלי הוא קשה יותר, מכיוון שהתחרות גדולה יותר, ומנועי החיפוש מתעדכנים בקצב מהיר. הבינה המלאכותית של מנועי החיפוש יכולה ללמוד טוב יותר כשמדובר במאות מליוני משתמשים שמחפשים שירות או מוצר ביום בתחום מסוים, מאשר כשמדובר בכמה אלפי או עשרות אלפי חיפושים בחודש. לכן, העדכון של האלגוריתם בישראל תדיר פחות, בהתאם לקהל ולנפחי החיפוש.
הרווחיות במנועי החיפוש בשוק הבינלאומי גדולה יותר, מכיוון שיש יותר שוק, יותר אנשים שמחפשים כל מוצר או שירות, ולכן גם התקציבים יהיו גדולים יותר בהתאמה. סוכנות דיגיטל שמקדמת אתרים בניו-יורק תיקח הרבה יותר כסף על קידום אורגני בגוגל לעומת סוכנות דיגיטל שמקדמת אתר בשוק המקומי בישראל. הסיבה לכך, היא המשאבים שיש להשקיע, התחרות ובאופן ישיר הרווחיות שפעילות כזו תניב עבור הלקוחות.
תחרות בתחום מסוים והשפעתה על תהליך קידום האתר
לפני הכל צריך להבין את הזירה בה מתחרים. מה שאומר שחובה לפני כל פעילות לקידום האתר, לבצע מחקר מעמיק הן של מתחרים בתחום העיסוק שעתיד להיות מקודם, והן מחקר מילות מפתח מקיף. חיפוש פשוט בגוגל יראה לך את המתחרים שלך במילות המפתח התחרותיות ואת המתחרים על מילות המפתח הפחות תחרותיות. העזר בכלים של גוגל כדי לגלות נפחי חיפוש ומיקומים. בקונסול תוכל לראות את כמות החשיפות האמיתיות, ממש על הספרה, פר מילת מפתח ואת ההיסטוריה של האתר מבחינת קידום באינטרנט.
בקונסול אפשר לגלות המון ביטויי זנב-ארוך שיכולים לשרת אותך באופן מיידי יחסית, למצוא ביטויים שיניעו תנועה איכותית תוך זמן קצר. ניתוח מיקומים של ביטויי המפתח מיום הקמת האתר ועד עצם היום הזה, תניב המון מידע רב ערך שיכול לסייע רבות בבניית אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של האתר המקודם. הצוות של אונו דיגיטל ישמח לייעץ ולעזור בכל עת.