לא בטוח שכל מקדם אתרים בגוגל יכול לייעץ לך איך לקדם את האתר שלך, יש מקדמי אתרים עם ניסיון, יש כאלו שבתחילת הדרך ויש כאלו שהיו מקדמי אתרים בעבר ולא מעודכנים בתחום ה-SEO של היום. תחום קידום האתרים משתנה כל יום, כל שעה, כל הזמן. הרבה מנסים לנכס לעצמם את התואר “מומחה בקידום אתרים” אבל המומחה של אתמול הוא לא המומחה של היום. האלגוריתם של מנועי החיפוש משתנים באופן תדיר ורצוף, ומי שלא נשאר עם היד על הדופק, לא מתעדכן בשינויים ופועל בהתאם, מאבד מהר מאוד את המומחיות שלו לטובת האלו המעודכנים.
אם נוסיף לזה את העניין שאף מומחה לקידום אתרים לא באמת יודע מה הם כל הפרמטרים של מנוע החיפוש גוגל ואין וודאות ששיטה אחת טובה יותר מאחרת, כנראה שכל מומחה, הוא מומחה לשעתו. מה שעבד למומחה קידום בגוגל היום, כבר מחר יכול להיות לא רלוונטי ולהשפיע באופן ניכר על תוצאות החיפוש לרעה. חברת קידום אתרים שמייעצת לארגונים ולבעלי חברות גדולות חייבת להשאר מעודכנת, לשלוח את העובדים לכנסים בתחום ולקבל מידע באופן רציף על השינויים התכופים במנועי החיפוש. אגב, קידום אתרים זה לא רק גוגל.

ייעוץ קידום אתרים במנועי חיפוש
יש מעל ל-5 מנועי חיפוש עיקריים שמשפיעים על הכלכלה העולמית. לרוסיה יש מנוע חיפוש משל עצמה – יאנדקס, ולסין יש מנוע חיפוש אחר – ביידו. השווקים הללו ענקיים ולא כדאי להזניח אותם כשמדברים על מאמצי שיווק גלובליים. מנוע החיפוש שפחות שמים עליו דגש בארץ משום מה הוא “בינג”. זהו מנוע החיפוש של מיקרוסופט, שמגיע כברירת מחדל בכל תוכנות החלונות והדפדפנים של אקספלורר. יש לכך חשיבות לא מועטה כשמדובר בהגעה לקהל יעד במדינות מסויימות. נכון, בישראל כולם עם גוגל, מעטים עם בינג, וכמה אחוזים בודדים משתמשים בשאר מנועי החיפוש. אך, על מנת להגיע לקהלים נוספים, צריך להכיר את מנועי החיפוש כולם. חברת ייעוץ לקידום אתרים תדע לתת מידע מקיף על מנועי החיפוש החזקים עבור התחום שלך, עם סטטיסטיקות מדוייקות ומחקר שוק מעמיק בתחומך.
ייעוץ ראשוני יינתן לרוב בחינם, ללא עלות, כדי לתת מושג כללי על קידום אתרים בתחום עיסוק ספציפי. אם העסק שלך מתמקד במוצר או שירות הנצרכים על ידי קהל ממוקד מאוד, הקידום לאתר שלך יעשה היכן שהקהל הזה נמצא. בהתאם למנוע החיפוש הרלוונטי, הרשתות החברתיות המתאימות לעסק וטווח הגילים שמכוונים אליו.
מקדם אתרים מקצועי, חווה דבר או שניים, נפילות ועליות. מי שעובד עם מנועי חיפוש יודע שכמעט לפני כל עליה יש ירידה, וצריך לקחת בחשבון שהמסע להצלחה טומן בתוכו גם אכזבות בדרך, אך הן רגעיות. כל עוד לא נלחצים וממשיכים לעבוד בצורה עקבית – ההתמדה תשתלם. כל זאת, כאשר יודעים מה שעושים, מבינים את ההשכלות ולוקחים בחשבון את השינויים לטוב ולרע תוך כדי הפעילות. כדי להתקדם לפעמים צריך ללכת אחורה, לתקן בעיות, לחוות נפילות בדירוגים כדי להגיע ליעד המיוחל. קחו בחשבון שתהליך קידום אתר בגוגל או בכל מנוע חיפוש, הוא תהליך, שלוקח זמן ומשאבים. התאזרות בסבלנות מצד בעלי העסק יחד עם התמדה של מקדם אתרים מוכשר, ישתלמו בוודאות לעסק המקודם!