סבלנות זה הדבר שהכי קל לדרוש והכי קשה לקיים. קידום אתר בגוגל לוקח זמן. לפעמים חודשים על גבי חודשים. נכון, זמן שווה כסף, אבל התוצאה של הקידום האורגני גם כן שווה כסף והרבה. כאשר מתחילים פעילות אורגנית לקידום אתר באינטרנט צריך לקחת את כל החסרונות והיתרונות בחשבון. חברות קידום אתרים נתקלות מידי יום בלקוחות שמתלוננים שכלום לא זז, אין שיפור בדירוגים ולא רואים שום תנועה אורגנית. מדוע זה קורה ואיך רואים את ההתקדמות בפועל? קראו בעיון.

 

התקדמות בדירוג בגוגל כתוצאה מקידום אתרים אורגני

את השינוי לא רואים בעין בזמן קצר. לפעמים השינוי קורה אחרי ימים ספורים ולפעמים ייקח חודשים לראות שיפור בדירוג. אם בחרתם חברת קידום אתרים מקצועית, מעבר למקצועיות, סבלנות היא המפתח להצלחה בקידום האורגני. העבודה ברובה מתבצעת מאחורי הקלעים. לאחר מחקר מעמיק של מילות מפתח, אופטימיזציה ובדיקת מתחרים, מתחילים עם המלאכה עצמה. כאן צריך לסמוך על מקדם האתרים שלך וסבלנות. בניית קישורים, פריסת הקישורים במרווחי זמן הגיוניים, פרסום תכנים, בניית נכסים אינטרנטיים – כל אלו פעולות מתמשכות שהתוצאה שלהן תקדם את האתר שלך.

איך בכל זאת רואים התקדמות של קידום אתר אורגני? איך מוודאים שמקדם האתרים באמת עושה את העבודה שלו? התחברו לקונסול של גוגל, בדקו את השינויים בפריסת הקישורים, בדקו מיקומים, לפי זמן, מדינה ואפילו עמוד ספציפי – כנסו לעניינים וראו אם דברים זזים. מעבר לכך, בקשו דוח פעילות חודשי מחברת הקידום, עם פירוט של מה שנעשה בפועל בתוך האתר ומחוצה לו.

אם מדובר בתחום תחרותי במיוחד, זה יכול לקחת זמן, הרבה זמן. שימו לב שגם המתחרים שלכם עושים קידום אתרים, ובנוסף ייתכן שמשתמשים בטכניקות להרע לכם. נתקלנו לא מעט בחברות מתחרות שהפיצו לינקים לאתרים רק כדי להפיל אותן בדירוג, וכשתפסנו את זה בזמן ודיווחנו לגוגל נמנע אסון. כן, לחברות בסדר גודל כזה, מדובר באסון כלכלי של ממש.

 

מתחרים על קידום אתרים בגוגל
 

אל תמעיטו בערך המתחרים

בזירות שבהן כל התקדמות במיקום בגוגל היא שוות ערך לכמה מיליונים טובים, המתחרים יעזו לעשות כמעט הכל כדי לדאוג שהם יהיו במיקום הגבוהה ביותר וידאגו לשלם המון כדי שאתם לא תהיו שם. שוק המשכנתאות למשל רותח מאוד, מכיוון שכל עסקה היא עסקה של מאות אלפי שקלים עד מליונים. מניסיון שלנו בתחום, אנו יכולים לומר שחברות מובילות בתחום המשכנתאות משתמשות בכלים אוטומטים וידניים כדי להזיק למתחרים, ולהוריד אותם מהמקום הראשון בקמפיינים ממומנים, ולהזיק לקידום האורגני בדרכים יצירתיות.

בדקו את המתחרים שלכם, למדו מה הם עושים כל הזמן, השקיעו בבניית תשתית מבוססת לקידום אתר לפני שמתחילים בפעילות מסיבית בייחוד כאשר מדובר בסביבה תחרותית במיוחד. דברו איתנו, נשמח לחלוק איתכם טיפים ותובנות בתחומים התחרותיים ביותר בעולם.

 

 

גלילה למעלה