סוכנות דיגיטל
סוכנות השיווק הדיגיטלי “אונו דיגיטל” הוקמה כמענה לצורך של חברות בארץ ובעולם, שמנסות ללא הצלחה, למקסם את הפוטנציאל להגיע ללקוחות חדשים, לייצר לידים איכותיים, למקד את מאמצי השיווק לקהל רלוונטי בצורה מדויקת, וכפועל יוצא מכך להגדיל את הרווחים ביעילות. שיווק דיגיטלי ממוקד מביא הפניות קונקרטיות, של לקוחות פוטנציאלים, המעוניינים בשירות או מוצר כאן ועכשיו. חברות רבות בעלי מחלקת שיווק בתוך החברה (“מרקטינג אין אהוס”) לא תמיד מצליחים להביא הפניות, לידים או לקוחות המחפשים את השירותים או המוצרים שלהן, ובמידה וכן מצליחות הקהל לא תמיד ממוקד או לא מביאה מספיק רווחיות לחברה בסופו של יום.
הייחודיות של אונו דיגיטל בתחום השיווק הדיגיטלי היא המיקוד בתוצאות עבור הלקוחות. הצוות שלנו מורכב רק מאנשי שיווק מוכשרים עם ניסיון רב שנים, כאשר כל אחד בתחום אחריותו מכיר את כלל הפעילות של הלקוח והמתחרים מאלף ועד תו. אנשי ה-SEO שלנו חיים ונושמים את מנועי החיפוש הלוקאליים ובינלאומיים, החל מגוגל ובינג ועד ביידו ויאנדקס. אנשי ה-PPC של אונו דיגיטל הינם מרצים מבוקשים בתחום הקידום הממומן ברשת, בעלי ניסיון בשווקים תחרותיים בארץ ובעולם עם דגש על פעילות אינטנסיבית הדורשת תוצאות ממוקדות בזמן קצר יחסית.
סוכנות שיווק דיגיטלי בינלאומית
ההבדל בין סוכנות שיווק דיגיטלי מקומית, העוסקת בלקוחות דוברי עברית בלבד או מנהלי עסקים ישראליים בלבד, לעומת סוכנות דיגיטל גלובלית, בינלאומית, היא האופי של הפעילות, התחרותיות בתחומי הפעילות והתוצאות של פעילות קידום העסקים איתם עובדים. קיימות לא מעט חברות בינלאומיות בישראל שנותנות שירותי דיגיטל גלובליים, אך רובם פונים בסופו של דבר לבעלי עסקים ישראלים שיש להם עסקים מעבר לים. אנחנו עובדים עם לקוחות גלובליים שיש להם עסקים גם בישראל, אך לא רק. ישנם לקוחות שעובדים איתנו תחת המותג הבינלאומי שלנו ומקבלים שירותים מהמשרדים שלנו הממוקמים ברחבי אסיה, אירופה וארה”ב.

אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
שיווק דיגיטלי בכל סדר גודל, פשוט או מורכב ככל שיהיה, חייב להתחיל מבניית אסטרטגיה שיווקית המכתיבה את דרך הפעילות ומתווה את הדרך להצלחה. המטרה של אסטרטגיה שיווקית מבוססת שיווק בדיגיטל, היא ביסוס כלל הדרכים להגעה ליעד בזמן קצר תוך הבטחת התוצאה הרצויה. במהלך הפעילות בדיגיטל חוזרים לא פעם אל האסטרטגיה השיווקית ומשנים אותה בהתאם ל”חוקי המשחק”. משום שמדובר בשיווק דיגיטלי, אשר משתנה בקצב מסחרר, תוך פרקי זמן קצרים, צריך להתאים את הפעילות לשינויים התכופים. על כן גם האסטרטגיה השיווקית תשתנה לאורך הדרך, כל עוד התוצאה הרצויה מושגת תוך כדי הפעילות השיווקית.