למקד את מאמצי הקידום האורגני
לאחרונה אתם בטח שומעים יותר ויותר את המושג “קידום אתרים” ו-“SEO” בכל פינה בכל הקשור לקידום העסק באינטרנט. נכון שכל עסק רוצה לקדם את עצמו ברשת האינטרנט אבל לא כולם מבינים מה בעצם המשמעות של קידום אתרים באינטרנט. לקדם אתר אפשר בדרכים שונות ומשונות על ידי פלטפורמות כגון מנועי חיפוש, אתרי תוכן, בלוגים, ערוצי מדיה חברתית, ערוצי וידאו ואף באמצעות ספקי מדיה. לפני שמחליטים איך לקדם את האתר או את העסק באמצעים דיגיטליים, יש לחשוב תחילה על התוצאה הרצויה. כלומר, מה אנחנו רוצים להשיג באמצעות קידום אותו עסק או אתר. מכאן יהיה אפשר לגזור את הפלטפורמה הרלוונטית לקידום דיגיטלי של הנכס האינטרנטי. לעיתים יהיה מדובר במכירות, לידים (הפניות של לקוחות לעסק), מיתוג, חשיפות ואף כולם יחד כמענה כולל למוצר או שירות שצריך דחיפה רצינית ברשת.
קידום אורגני בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר
להיות ראשון זה לא תמיד המטרה של העסק. לפעמים להיות ראשון בגוגל לא אומר בהכרח שתצליח למכור יותר או שתצליח להביא יותר לקוחות מהמתחרים. ייתכן שתהיה ראשון אך האתר שלך מבחינה טכנית לא יפעל כמו שצריך, לא יגרום לאדם שיכנס אליו לפנות אליך או להשאיר פרטים, ייתכן שדף הנחיתה יהיה לא מספיק מושך מבחינת עיצוב או חויית משתמש, ויכול להיות שהמתחרים פשוט יעשו עבודה טובה יותר בכך שהנוכחות שלהם ברשת תביא את הלקוחות הפוטנציאלים שלך להגיע אליהם. אין מה להתבאס או לחשוש, הכל ניתן לפתור באמצעות אנשי מקצוע מנוסים כמו הצוות של אונו דיגיטל.
איך קובעים את המטרה שלך בקידום האתר?
המטרה שלך מפעילות הקידום באינטרנט צריכה להיות הגדלת הרווחים בעסק, בין אם זה באופן ישיר ובין אם זה באופן עקיף. באופן ישיר כלומר לקוח פוטנציאלי השאיר פרטים, התקשרת אלי והפכת אותו ללקוח משלם. באופן עקיף, אותו לקוח פוטנציאלי ראה אותך במקומות שונים ברשת, נחשף לעבודות שלך ומעוניין בשירות שלך אך לא סגר עסקה, לא איתך ולא עם המתחרים שלך. באופן מעשי, הלקוח הפוטנציאלי לא רכש ממך כלום, אך התרשם ממך ומהפעילות שלך ברשת, הוא יזכור אותך וישתף את חבריו ומכריו אשר ייתכן ויהפכו ללקוחות משלמים שלך בעתיד הלא רחוק.