ישנם לא מעט מקדמי אתרים, והרבה מהם טובים ואף מצוינים. מומחי קידום אתרי אינטרנט מקצועיים מצליחים להגיע גבוה בדירוגים של גוגל, אך לא מצליחים לעמוד בקצב של הלקוחות. לקוחות חייבים לקבל שירות, ואת השירות הטוב ביותר ממקדם האתרים שלהם, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על לקוח גדול שמשלם לא מעט כסף על בסיס חודשי.
לבחור חברת קידום אתרים או מקדם אתרים בודד?
מצד אחד, יש עסקים שיעדיפו מקדם יחיד שיקדם את האתר שלהם, ויש לכך לא מעט יתרונות. מן הצד השני מומלץ לבחון את היתרונות של חברה מסודרת לקידום אתרים, המאגדת מקדמי אתרים בכירים בעלי ניסיון במגוון תחומים, בארץ ובעולם:
היעדרויות – כשמקדם האתרים חולה, נמצא בחופשה בחו”ל או אפילו באירוע משפחתי, רוב הסיכויים שתישאר ללא מענה או שתקבל מענה חלקי, בדיוק בזמן שאתה הכי צריך תשובה קונקרטית. כאשר מדובר בחברה לקידום אתרים, יהיה מי שיענה לפנייתך, יעביר אותה לגורם המטפל גם כשמקדם האתרים שמתנהל מולך בשוטף נעדר מהעבודה, תמיד יהיה מחליף ראוי שייקח פיקוד ויספק מענה יעיל בזמן קצר.
גיוון מחשבתי – קידום אתרים היא לא תורה כתובה, ואף אחד ממקדמי האתרים בעולם לא יודע בוודאות מה הם כל הפרמטרים שנלקחים בחשבון בדירוג אתר בגוגל. ככל שיותר אנשים מקצועיים, בכירים בתחום השיווק הדיגיטלי, נמצאים יחד ומעלים תובנות, ניזונים אחד מהניסיון של השני, הסיכוי להצלחה גדל משמעותית עבור הלקוחות. סיעור מוחות הוא שלב מאוד חשוב בבניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, בייחוד כשמדובר בחברות בקנה מידה בינלאומי עם תקציבי ענק.
כלים לקידום אתרים – לחברת שיווק דיגיטלי יש יותר אמצעים לרכישת מגוון כלים וטכנולוגיות מתקדמות, מאשר למקדם יחיד. מה שמאפשר לצבור ניסיון במגוון כלי שיווק ברשת, ללמוד מה הכלים הטובים ביותר, ולהשתמש בהם על פי צורך מדויק פר לקוח.

היסטוריה ארגונית וצבירת ידע – חברות מסודרות בעלי תיעוד מסודר של לקוחותיה ופעילותם, יוצרת היסטוריה ארגונית שיכולה למנף משמעותית את הלקוחות הבאים בתור. מכל לקוח ניתן ללמוד, להסיק מסקנות בכל תחום עבור אותו הלקוח ועבור הלקוחות שיצטרפו לאחר מכן. חברות שיווק דיגיטלי מסודרות יתעדו וילמדו מכל לקוח. כאשר יגיע מקדם אתרים חדש לחברה הוא יוכשר על פי הניסיון שנצבר בחברה תוך זמן קצר, יקבל את כללי האצבע שנלמדו תוך כדי תנועה ויתרום את חלקו מניסיונו האישי כמקדם בכיר. היסטוריה ארגונית תוכל לעזור בהקמת הקמפיינים הבאים, ולפתח מתודולוגיות עבודה ברמה גבוהה.
התרחבות בהתאם לצורך – סוכנות דיגיטל תוכל תמיד להתרחב כאשר יגיעו לקוחות חדשים ולהוסיף אנשי צוות בהתאם. מקדם אתרים עמוס, שעובד לבדו, יבחן טוב לפני שישכור שירות של מקדם אתרים נוסף רק כדי לחלק את העומס. לעיתים עומס העבודה על המקדם הבודד יהיה קשה מנשוא, ולקוחות יקבלו יחס מועט יותר בעקבות חלוקת הזמן החדשה.
בית חם לכל שאלה – חברת קידום האתרים אונו דיגיטל, היא בית חם לכל שאלה בתחום השיווק הדיגיטלי. ישנם יועצים שישמחו לתת מענה בכל שאלה באמצעות אתר האינטרנט, הפייסבוק והמייל.