כל בעל עסק או חברה מכיר את היעילות של שיווק בפייסבוק. המדיה החברתית פייסבוק היא כלי זול יחסית הניתנת לפילוח על פי גיל, מין, איזור ותחומי עניין כאשר יתרונה הגדול הוא שיעילות של פרסום בפייסבוק מדידה בקלות. על פי אנליזה של קמפיין שיווק בפייסבוק נוכל לשנות ולהתאים אותו בכל רגע נתון ולייצר מנגנון הכנסות אפקטיבי ומשתלם.
תוכן עניינים
טיפים לשיווק אפקטיבי בפייסבוק
על מנת לנצל את הפוטנציאל הגלום בפלטפורמה החברתית ולהניב ביצועים משמעותיים שיניעו גולשים לפעולה, רצוי להשתמש בעשרת העקרונות המצוינים שישדרגו כל קמפיין שיווק בפייסבוק למקסימום. הטיפים נכתבו על ידי מומחה שיווק בפייסבוק, בעל ניסיון רב בתחום:
1. תשתית. טרם הקמת קמפיין פרסום בפייסבוק, השקע מחשבה באוהדים שיצטרפו לדף העסקי שלך וצור תשתית יציבה ונעימה לקליטת אוהדים חדשים בדף. עצב את תמונת הפרופיל ואת תמונת הקאבר בצורה מקצועית שתקרין את ההתמחות שלך מיידית כאשר נכנסים לדף. הכנס את פרטי ההתקשרות עם בית העסק, הוסף מידע אודות העסק, ופרסם תוכן איכותי בעל ערך לגולש בדף הפייסבוק.
2. מיקוד. מקד את קהל היעד שלך עד כמה שניתן. פילוח על פי מין, גיל ויישוב זה מעולה אך כדי למשוך גולשים רלוונטים לדף הפייסבוק העסקי שלך, מומלץ שתגייס אוהדים בעלי תחומי עניין הקשורים לתחום בו אתה עוסק. אוהדים כאלו הם הכי רלווטנים עבורך, הם בעלי סיכוי גדול יותר להתחבר למוצרים או השירותים שאתה מציע. ככל שיהיו בדף שלך יותר גולשים רלוונטים, כך יגדל הסיכוי להפיכתם ללקוחות משלמים בהמשך הדרך.
3. תמונות. לא סתם אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, בפייסבוק תמונה אחת שווה אף יותר מאלף מילים ויכולה למשוך אל העסק את הלקוח הבא שלך. לתמונות יש ערך גבוה במיוחד במדיה החברתית, תמונה מושכת את לב הגולש בפייסבוק והיא קריטית לתהליך שיווק בפייסבוק. בחירת תמונה איכותית, אשר יוצרת עניין תבלוט בין כל הפרסומים בפייסבוק ותתפוס את עין האוהדים שלך. הנתונים היבשים מוכיחים כי טקסט המגובה בתמונה יוצר אינטראקציה מירבית עם הגולשים לעומת סרטונים עם טקסט או רק טקסט לבד. מומלץ להשקיע מחשבה בבחירת התמונה הטובה ביותר, כי היא זו שתביא לכל פרסום את החשיפה המירבית.
4. צורת פרסום. צורת פרסום בפייסבוק המומלצת ביותר היא מודעת פוסט עם תמונה המגיעה לניוז פיד של החברים ושל האוהדים שלך. מודעה כזו היא מודעה ממומנת הנראית ממש כמו כל פרסום אחר של החברים בדף הפייסבוק. מודעה הנראית כפוסט תביא תוצאות הרבה יותר טובות ממודעה הנראית כמודעה וממוקמת בצידי הפוסטים לאורך הדף. CTR של מודעה הנראית כפוסט גדולים ממודעה רגילה בלפחות 2%.
5. ניתוח ביצועים. ביצוע אנליזה מקיפה תאפשר לך לשפר את ביצועי המודעה בפייסבוק. על מנת להסיק מסקנות עבור קמפיין שיווק בפייסבוק, תצטרך להבין את ממשק האינסייט של פייסבוק. בראש דף עסקי בפייסבוק קיימת גישה לממשק הסטטיסטיקה, ועל פי היעדים שהצבת טרם הקמת הקמפיין תוכל לשפוט אם הביצועים עומדים ביעד, גבוהים או נמוכים ממנו. בכל מועד תוכל לשנות את המודעה לשיפור הביצועים שלה, השאיפה שלך צריכה להיות CTR של מעל לחצי אחוז לפתיחה, ולאחר מכן באמצעות התייעלות מתמדת תוכל להגיע גם עד ל–9%, שזה נחשב מצוין. מודעה סבירה כיום מגיעה לCTR של 0.8% בלבד.
6. גבולות גזרה. שאף תמיד להשאיר את הגולשים בתוך המדיה החברתית, אין סיבה אמיתית להוציא אותם החוצה. אם תפנה לקישור חיצוני מהמודעה שלך, קיים סיכוי גדול שאותם הגולשים שהקליקו על הלינק, לא יחזור לעמוד הפייסבוק שלך לאחר מכן. לכן, כדאי לשאוף לרכז את הפרסומים ליצירת לייקים לעמוד, ולרכז את התוכן השיווקי בתוך עמוד האוהדים. לאחר מכן תוכל לשווק לגולש פייסבוק שסימן לייק עבור עמוד האוהדים שלך בכל זמן נתון. אותו הגולש שסימן לייק ישאר מעודכן בנעשה בדף שלך, ותוכל ליצור עמו קשר מתמשך שלבסוף יוביל למכירה. יתרון נוסף במיקוד ללייקים הוא שהחברים של הגולש שסימן לייק יראו שאותו חבר שלהם סימן לייק לעמוד שלך ואם העמוד מעניין אותם, גם הם יסמנו לו לייק.
7. ניסוי וטעייה. בדוק את שיטות הפרסום האחרות, למרות שאני כאן ממליץ לך על שיטת הפרסום הממוקדת והטובה יותר על פי כל הממצאים שלי עד היום. הפייסבוק הוא דינמי והוא משתנה כל יום, ייתכן שהמילים הללו כבר מחר לא יתארו את המצב הנוכחי. אל תחשוש להעז, תנסה את המדיה, תנתח את הנתונים ותבין מה עובד הכי טוב בשבילך. מה שעובד טוב לאחד יכול לעבוד פחות טוב לאחר. שיווק בפייסבוק ניתן לבצע לפי שתי שיטות עיקריות: תשלום פר הקלקה (CPC) ותשלום לפי אלף חשיפות (CPM). הבחירה בין השניים תלויה רבות ביעדים שהצבת טרם תחילת הקמפיין הממומן וצריכה להיות תואמת למוצר או השירות אותו אתה משווק. בסופו של יום שתי השיטות מביאות קליקים וחשיפות, לאחר טווח זמן מסויים תוכל לבדוק איזו מן השיטות עבדה טוב יותר עבורך ולבחור להמשיך איתה.
8. שילוב מנצח. אל תחשוש לשלב בין שיטות הפרסום השונות בפייסבוק. ההחלטה אם להשתמש בקידום ממומן של פוסט, במודעה רגילה בצד הפיד או בקופונים תגיע לאחר הצבת יעדי המכירה שלך. פרסום קופון בפייסבוק יכול להבטיח עליה חדה במכירות לרוב עבור מותגים מוכרים, אשר מחירם ידוע וקופון בפייסבוק מוזיל אותם משמעותית. מאידך אם היעד שלך הוא חשיפה גדולה לאתר אינטרנט או מיתוג עבור חברה ככל הנראה שתרצה להשתמש במודעת פייסבוק רגילה בשילוב פוסטים ממומנים.
9. אוויר לנשימה. אל תפסול מודעה כעבור יום, יומיים או שבוע. מודעה צריכה לקבל חשיפה רבה על מנת שתוכל לנתח את הביצועים שלה. ככל שהטווח שתקצה יהיה גדול יותר כך תהליך הסקת המסקנות יהיה נכון ומדוייק יותר. כל יום תאסוף ותנתח את הנתונים, אך תסיק מסקנות רק לאחר מספר ימים, כאשר יש לך מספיק נתונים לכך. שיפור קמפיין פרסום בפייסבוק באופן מתמיד יביא למציאת המודעות העובדות בצורה האפקטיבית ביותר עבור הדף שלך ושעות הפרסום הנכונות לך.
10. הצעד הבא. אז יופי, הצלחת להביא אלף לייקים חדשים לדף האוהדים שלך, נו מה עכשיו? הרי עם לייקים לא הולכים למכולת, איך הופכים את הלייקים לכסף? איך גורמים לאוהדים בדף לרכוש את המוצרים או השירותים שלי? הנקודה המרכזית היא לבנות את הקשר עם הלקוח, לתת לו להבין שהוא חשוב לך, לטפל בכל הפניות בדף ולתת מענה אישי ומהיר. זכור שהמדיה החברתית יכולה לשמש חרב פפיות כנגדך וקצרה היא הדרך לפרסום שלילי ברשת החברתית, לכן הקדש זמן ומאמץ כדי להיות שם עבור הלקוחות הפוטנציאלים שלך.
כללי אצבע עבור שיווק בפייסבוק
קידום עסקים בפייסבוק אינה משימה פשוטה, שכן מדובר בקידום שונה לגמרי מאשר קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן בגוגל ומחסור בהבנת הפלטפורמה החדשה יחסית של מומחי שיווק ותיקים. כאשר מומחה שיווק בפייסבוק, הממוקד בשיווק במדיות חברתיות בשנים האחרונות, אומר שתהליך שיווק בפייסבוק להצלחה מתחיל בשינוי גישה בסיסי, כדאי להקשיב. המדיה החברתית נותנת לך את האפשרות בעלת הפוטנציאל הגדול ביותר להמיר גולשים ללקוחות, אך רבים אינם מצליחים לפצח את הנוסחה לעשות זאת. הסוד של שיווק בפייסבוק ליצירת חיבור ישיר עם הגולשים טמון בדרך לליבם או יותר נכון ללייקם.
על מנת לתעל את הגולשים למשפך השיווקי במדיה החברתית, אתה צריך לעבור דרך יצירת לייק. הלייק משמעותו שהגולש, הלקוח הפוטנציאלי שלך, רוצה לשמוע ממך בהמשך וזו נקודת זכות גדולה שתוכל למנף בהמשך הדרך. לאחר הלייק, תן לגולש את מה שהוא מצפה לו, כלומר כתוב ופרסם מידע בתחום עיסוקך בעל ערך ממשי שישמש את אותו הגולש שאוהד אותך. ניהול דף בפייסבוק בצורה נכונה תספק ערך מידי יום, תתן לגולשים לצור עמך קשר ותצור דיון בנושאים רלוונטים לתחום בו עוסק הדף בפייסבוק.
השלב הבא בתהליך שיווק בפייסבוק יהיה יצירת שיח. תן לגולשים להגיב, למד את ההתנגדויות שלהם תוך כדי קמפיין, והגב בהתאם. המדיה האינטרנטית היא היחידה הנותנת לך את האפשרות לעצור קמפיין בעודו באיבו ולבצע בו שינויים תוך כדי תנועה. אל תחשוש להקשיב לגולשים, אל תהיה אטום, הגולשים שלך הם הלקוחות הפוטנציאלים, שמע את אשר על ליבם, ענה להם והתאם את עצמך לקהל. שיווק בפייסבוק יהיה מוצלח בתנאי שתהיה קשוב, תתן הסברים ואל תחשוש לעשות טעויות. האנושיות היא חלק מן הפייסבוק.
כאיש שיווק באינטרנט, מומחה בשיווק בפייסבוק, אני ממליץ לבצע חשיבה מעמיקה איך להגיע ללב הגולשים שלך טרם פרסום כל פוסט, תנסה תמיד לפנות אל הרגש של הגולשים בעמוד הפייסבוק העסקי שלך ותראה מהר מאוד תוצאות. אם אתה חושש או מתלבט טרם יציאה עם מוצר או שירות חדש, השתמש בפלטפורה החינמית פייסבוק, וקבל משוב מן הקהל שלך. כאשר תתן לגולשים לדבר, תתפלא כמה דעות שונות תקבל וכמה דברים שלא חשבת עליהם יצוצו וישנו את דרך המחשבה שלך. שיווק בפייסבוק צריך להגיע דרך הגולשים, ולחזור אל הגולשים. הפייסבוק מספק עבורך, תשובות רבות לסקרי דעת קהל אונליין וחוסך לך כסף רב. דרך הפייסבוק תוכל להבין מה מונע מהלקוחות שלך לרכוש מוצרים, באמצעות ניתוח הסטטיסטיקות בדף האוהדים תוכל להבין בקלות למה האוהדים בדף התחברו ולמה התחברו פחות וכך לכוון את המהלכים השיווקים הבאים שלך. אם תשתמש במנגנון שיווק הטמון בפייסבוק בתבונה, תצליח להגדיל את ההכנסות של העסק בזמן קצר. אל תפחד לנסות, אל תפחד לענות לאוהדים ואל תשאר מאחור.
שיווק מוצלח בפייסבוק
היחס אל שיווק ברשתות חברתיות כמו שיווק בפייסבוק, חייב להיות שונה מן השיווק בפלטפורומות אחרות כמו גוגל ADS או קמפיין בכל מנוע חיפוש אחר. קידום ממומן בגוגל יהיה ממוקד מילות מפתח ומפולח רק לאחר מכן לסוג קהל על פי מין, גיל ומיקום, בעוד קמפיין בפייסבוק ישר ממוקד קהל, מיקום, תחומי עניין וגיל. שיווק בפייסבוק אינו קשה יותר, אך להבנת דרכי השיווק במדיה החברתית, צריך להשלים עם הדילוג על המיקוד הראשוני של הקמפיין. בגלל שהרשת החברתית פייסבוק אינה משמשת את הקהל עדיין כמנוע חיפוש אלא יותר מעניקה נחת ליתר המציצנות של הגולש, קשה כביכול למקד שיווק בערוץ זה.
על מנת לבצע שיווק יעיל בפייסבוק, אנו חייבים לשנות את התפיסה ולהבין את המדיה טרם התחלת הפרסום בה. פייסבוק זו מדיה חברתית, ולכן השיווק בה צריך להיות גם הוא חברתי. בוא נביט על הפייסבוק מזווית אחרת, לא כאתר אינטרנט מן המניין אלא כמגזין כמו “בלייזר” או “לאישה”, המגזין הזה מציג בפנינו אוסף של תמונות וטקסט יחד עם פרסומות כמו כל מגזין. היתרון של פייסבוק על פני מגזין היא שתוכנו משתנה בקצב מהיר הזמינות שלו גבוהה. ניתן להכנס לפייסבוק מטלפון סלולרי, ממחשב, ומטאבלט. הפייסבוק מאפשר לנו לקרוא מה החברים שלנו עושים, מה הם קונים והיכן הם מבקרים.
לשימוש בפלטפורמה החברתית, עוצמה רבה שלא מנוצלת כהלכה. חברות ועסקים רבים מתמודדים עם קשיים בגיוס לקוחות דרך שיווק בפייסבוק משום שאינם עוצרים להבין מה בעצם קורה במשפך השיווקי של המדיה החברתית. הגדרת יעדים בקמפיין ממומן בפייסבוק שונה מן הגדרת יעדים בקמפיין ממומן בגוגל, בגלל שקיימות מספר רב של אופציות היכולות להוות נתון היוצר “המרה” עבורנו. יש כאלו שיקחו את מספר הלייקים שהקמפיין הצליח לגייס ואיתו יחשבו את ההחזר על ההשקעה, הרי הצלחת לגרום לפעולה מצד המשתמש, הוא סימן לדף לייק… יש כאלו שיקחו את החשיפה כנתון להמרה, ויש כאלו שיחשבו את ההחזר על ההשקעה על פי רכישות מוצר בפועל.
השוני הרב במדידה יהווה מכשול, אם לא תבנה קודם לכן אסטרטגייה שיווקית מסודרת עם יעדים מפורטים. לשכנע אנשים לרכוש מוצר או שירות ישירות דרך המדיה החברתית אינו דבר של מה בכך, ולכן צריך להשתמש במדיה החברתית להמלצות שיווקיות. אם אני אראה בניוז פיד שלי שחבר קרוב כתב תגובה על תמונה בדף של חברת נעליים מובילה ואמר שהוא קנה את הנעליים האלו בדיוק, אני אתעניין בנעלים הללו. וזו בדיוק החשיבה שצריכה ללוות קמפיין שיווק בפייסבוק. גם הפרסומים בדף האוהדים צריכים להיות פרסומים כאלו המעודדים תגובה של צרכנים, לקוחות, או לקוחות פוטנציאלים. על פי הגישה החברתית תוכל לייצר קמפיין שיווק מוצלח בפייסבוק, שיניע בסופו של תהליך לקוחות אל בית העסק.
אם ברשותך פרופיל אישי המשמש אותך לשיווק העסק, חשוב שתדע שהדבר אסור על פי חוקי פייסבוק, ופייסבוק עלולה לסגור את החשבון שלך.
מהי עלות פרסום בפייסבוק?
שאלה זו היא קצת קשה למענה, שכן העלות של הפרסום בפייסבוק תלויה בתחרות. אם מפרסמים רבים מכוונים דמוגרפית כלפי אותו קהל כמוך, המחירים עולים ואם אתה לבד במערכה, הפרסום הופך להיות הרבה יותר זול. עם זאת, אין זה אומר שאין דרך להוזיל משמעותית את עלויות הפרסום הגבוהות – להיפך. אם אתה מבין איך פייסבוק עובד, תוכל להוריד את ההוצאות על הפרסום בפייסבוק במידה ניכרת.
המטרה שלך לא צריכה להיות לראות את זה כעלות כלל. התייחס לפרסום בפייסבוק כאל השקעה. פרסום בפייסבוק יכול להניב החזר טוב על השקעה, אבל כדי להצליח להגיע לשם, ישנם דברים שאתה צריך לשקול לפני קביעת תקציב הפרסום שלך בפייסבוק, והרצת מסע הפרסום שלך.
מודל עלות עבור מודעות פייסבוק
כאשר אתה מריץ מסע פרסום בפייסבוק ,אתה יכול לבחור בין שני מודלי עלות : קליק: עלות לכל קליק, מכונה גם PPC (Pay Per Click) אלף הופעות: עלות לאלף הופעות, מכונה גם CPM (M = אלף בלטינית)
קליק משמעותו שאתה תשלם כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך, ואילו CPM (אלף הופעות) משמעותו שאתה משלם עבור כל 1,000 אנשים שראו את הפרסום. שני המודלים משתמשים במערכת מכרזים, מכירה פומבית של הצעות מחיר, והעלות שלך תלויה במה שמפרסמים אחרים מוכנים לשלם עבור קליקים או הופעות (חשיפות) מאותו פילוח דמוגרפי.
שוב, באזורים שיש בהם הרבה מפרסמים מתחרים על אותו פלח דמוגרפי, אשר מוגדר על ידי העדפות המיקוד שלך, כגון מדינה, מין, גיל, תחומי עניין וכו’, העלויות הן גבוהות יותר, ולהיפך.
כמו תמיד כשזה מגיע לפרסום בפייסבוק , תראה את התוצאות הטובות ביותר על ידי בדיקת שני המודלים באמצעות ביצוע ניסוי וטעייה ובחירת האחד שיעמוד ביעדים העסקיים שלך. בדרך כלל “עלות לכל קליק” (PPC) משיגה תוצאות גבוהות יותר של קליקים ממוקדים ורלוונטים עם שיעור קליקים (CTR) גבוה, ואילו CPM מייצר פחות קליקים, אבל זולים משמעותית.
ציון איכות של מודעת פייסבוק
שיעור הקליקים בעצמו הוא גורם נוסף בעל השפעה על מחירי מודעות פייסבוק. אם תשיג שיעור קליקים (CTR) גבוה יותר, יש לך סיכוי גדול יותר לנצח את המתחרים ולהופיע יותר פעמים בסבב המודעות. כאשר מדובר בסוג של מכרז מכירה פומבית, האלגוריתם של פייסבוק נותן ציון איכות לכל מודעה הלוקחת חלק במכרז, ורבים טוענים ששיעור הקליקים הוא הגורם החשוב ביותר כדי לקבוע את התוצאה.
למפרסם עם איכות המודעה הגבוהה ביותר יש יתרון
אם אתה מתחרה עבור קליקים נגד מישהו עם היסטוריית ציון איכות גבוה יותר, רוב הסיכויים כי תפסיד לו את המכרז. לעומת זאת, אתה יכול לזכות במכרז למרות שההצעה שלך לא הייתה הגבוהה ביותר אם יש לך ציון איכות גבוה. זה אומר שאתה תשלם פחות עבור קליקים בסופו של הדבר.
באופן מתמיד, לביצועים של המודעות שלך ולדרך שבה המבקרים בפייסבוק מגיבים לעבודת הקריאייטיב שלך יש השפעה על העלויות בפועל. אם תבחן ותשנה את המודעות להשגת ביצועים טובים, לך יהיה היתרון בעתיד מול המתחרים במכרזי הקליקים.
פייסבוק מייעל את מסעות הפרסום שלך
פייסבוק מפעילה אלגוריתם דומה המחליט על ציון האיכות, בין המודעות שלך לבין עצמן. ניתן לומר שפייסבוק מבצעת תהליך ייעול עבורך. בעת השקת קמפיין עם מודעות רבות , פייסבוק נותנת לכולם את אותה חשיפה על מנת לזהות את שיעור הקליקים של כל מודעה בודדת. ברגע שפייסבוק מזהה את המודעות בעלות שיעור הקליקים הגבוה יותר, או בעלות ציון האיכות הגבוה יותר, אלה המודעות שיקבלו יותר הופעות בהשוואה לאלה הממירות פחות. עם הזמן, פייסבוק תוריד את כמות ההופעות של המודעות עם CTR נמוך עד למצב שלא תציג אותן לחלוטין.
לקצץ בעלויות הפרסום שלך בפייסבוק
פייסבוק עושה את האופטימיזצייה הזו אוטומטית ובצורה מהירה עבורך, מה שיכול להיות נהדר עבור שיעורי ההמרה שלך ועבור משהו שאתה יכול למנף הרבה, במיוחד אם יש לך גירסאות רבות של המודעות שלך במיקוד דמוגרפי שונה בתוך מסע פרסום אחד.
עם זאת, במקרים מסוימים זה יכול לעבוד נגד עבודת האופטימיזציה שלך. פייסבוק נוטה לקבל ההחלטות במהירות רבה מאוד ולפעמים אולי כדאי לך לתת למודעות שלך יותר זמן לפני שהן מוסרות על ידי האלגוריתם.
במקרה כזה, תצטרך ליצור יותר מסעות פרסום עם פחות מודעות בתוך כל מסע פרסום. זה יאלץ בעצם את פייסבוק להציג את כל המודעות במהלך תקופת זמן ארוכה יותר לפני שהיא תתן להם ציון איכות שמקטין או מגדיל את כמות החשיפות של המודעות.
מדריך ליצירת דף נחיתה ושיפור יחס המרה
דף נחיתה הוא האינטרקציה הראשונה של הגולש עם העסק שלך ברשת האינטרנט, לאחר הקלקה על מודעה ממומנת ברשת החיפוש או ברשת המדיה. דף נחיתה מאפשר לך למכור את מרכולתך בצורה שיווקית קצרה ועניינית. צירוף נכון של צבעים וטקסט עם תמצית עיסוקך בתמהיל שיווקי נכון יעשה את העבודה השיווקית עבורך וימשוך לקוחות חדשים להשאיר פרטים בדף.
איך בונים דף נחיתה ממיר?
דף נחיתה יורכב מתוכן אשר מושך את העין, העונה על הצורך של הגולש וממשיך את הקמפיין ממנו הגולש הגיע לדף. כלומר, אם בכותרת המודעה של קמפיין הPPC שלנו הבטחנו 25% הנחה, נציין זאת גם בכותרת או בתת הכותרת של דף הנחיתה. על דף הנחיתה להיות תואם ב100% לקמפיין הממומן במנוע החיפוש או ברשת החברתית. הכותרת של הנחיתה צריכה למשוך את הקורא לתת הכותרת, ולשאר הטקסט בדף. רצוי ומומלץ להוסיף לדף הנחיתה הוכחה חברתית שמראה את הלקוחות או התגובות של הלקוחות על השירות או המוצר שלכם.
דף נחיתה יבחן תמיד במבחן התוצאה. דף נחיתה עובד אם הוא מצליח להמיר גולשים ללקוחות באחוז גבוה. על מנת ליצור כותרת המושכת את העין ותואמת את הקמפיין שלנו, יש לחשוב איך להתחבר ללקוח שלך באמצעות הרגשות שלו. אם אתה יועץ מס או רואה חשבון ואתה רוצה שהלקוח ישאיר פרטים על מנת שתחזור אליו לאחר מכן ותציע לו את שירותיך, מן הראוי שתחשוב על אילו חששות של הלקוח אתה יכול לענות, מה הם הפחדים שלו, מה בשירות שלך עונה על הצורך שלו ומה תכתוב כדי שהוא יעשה את הצעד וישאיר פרטים. בדוגמה שלנו, אם אתה רואה חשבון אתה אמור לדעת שהאדם הממוצע נרתע ממס הכנסה, ולכן אתה תכתוב כותרת שתסביר שהשירות שלך יוריד לו מהראש את ההתעסקות והביורוקרטיה שהוא לא אוהב לעשות. כותרת בסגנון “תוריד את מס ההכנסה מהראש שלך” יכולה לעשות את העבודה.
הנעה לפעולה
בשביל להניע את הגולש להשאיר פרטים בדף נחיתה, ניתן להשתמש במספר טכניקות שיווקיות שעובדות עבור כל תחום, למשל מתן תגמול עבור השארת פרטים, בדמות ספר אלקטרוני חינמי או קישור לסרטון בעל ערך ממשי לגולש. כאשר הגולש יקבל משהו בחינם מטעמך שבאמת הוא יכול להשתמש בו או להשליך ממנו לעסק שלו, הוא יזכור אותך וגם ימליץ לחבריו להגיע לדף שלך ולהשאיר שם פרטים. דרך נוספת להביא גולשים להשאיר פרטים, היא לתת הנחה או שובר בתמורה להשארת כתובת המייל של הגולש ומספר הטלפון שלו. לפני פרסום דף הנחיתה, שים את עצמך במקום הלקוח הפוטנציאלי, תחשוב אם תוכן הדף מדבר אליך, התוכן מושך אותך והאם אתה היית משאיר את הפרטים שלך בדף.